donderdag 11 juli 2013

Welkom op mijn aller aller aller eerste blog!

Hi allemaal!

Welkom op mijn blog 'New kid on the blush'. Ik ben echt een groentje als het aan komt op beauty en make up, maar ik vind het wel super tof! Als ik om me heel kijk en ik zie van die meiden met hun perfecte make up, dan denk ik...HOE????!!!?
Hoe kan het dat als ik iets probeer het altijd net effe anders is (lees: drama ten top) dan de make up van menig vrouw op straat. 
Ligt het aan de materialen? Mischien de cosmetica? Of  toch aan mijn kwaliteiten als de uber make up artist!    Hmmz..I wonder...

Middels deze blog wil ik dus eigenlijk gewoon de beauty expert eruit halen die er (hopelijk) inzit.
Ik schrijf hier mijn bevindingen waar ik in de loop van tijd achter hoop te komen, maar ik hoop ook veel tips van jullie te krijgen. Dus heb je goede tips.... GIMME! Geef me tips over make up technieken, materialen, enz. enz.  Ik zal regelmatig een blog plaatsen met daarin tips, aankopen, reviews en andere leuke dingen die mij 
en jullie verder gaan helpen om een echte make up artist te worden.
Ik hoop dus dat ik via deze blog de 'ik wil wel maar ik kan het niet' look kan voorkomen.



Ow wat erg! Ik vergeet me helemaal voor te stellen!
Mijn naam is Romy. Ik ben de twintig al ruim gepasseerd, maar de 30 nog niet voorbij (hier moeten jullie het mee doen, sorry).
Ik houd van schrijven, social media, beauty en zoals iedere vrouw...
           VERRASSING
                          .....shoppen!!!

Dus je zult nogal wat shoplogs tegen komen op mijn blog.


Dat valt niet mee  zo'n eerste blog, maar ik hoop dat ik jullie net genoeg heb geïnteresseerd  zodat jullie nog eens terug komen. Ik beloof dat ik regelmatig iets zal posten dus filmpjes en berichtje volgen SOON! 
Ik ga nu even lekker even van de zon genieten en proberen om die melkflessen om te toveren chocomel!

 
Romy





                   




Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten