woensdag 31 juli 2013

H&M paletten

Hi allemaal!

Ik ben van de week eens lekker wezen winkelen in Eindhoven, en zoals altijd loop ik dan even de H&M binnen. 
Meestal kijk ik dan alleen naar kleding maar in het kader van 'budget' make up, ben ik eens op de cosmetica afdeling 
gaan kijken. Het assortiment was vrij groot en mijn ogen vielen al snel op de verschillende paletten. 
De paletten hadden 2 thema's: smoky en nudes. Ik heb er twee uit het rek gepakt, afgerekend bij de kassa, 
en snel naar huis om ze eens uit te testen! 

Dit is mijn eerste indruk van de paletten: ''Pink nudes'' en ''Smoky purple''.







Paletten by: 

Allereerst...hoe zien ze er uit? Nou heel simpel eigenlijk. In ieder palet zitten 5 kleurtjes.
De ''nudes'' zijn mooie zachte, matte kleuren en het ''smoky'' palet heeft mooie donkere, matte kleuren 
(op één licht roze kleur na). Het doosje is doorzichtig met de naam van het palet erop en ze hebben een strak uiterlijk. persoonlijk vind ik het er wel iets goedkoop uitzien. Maar wat wil je voor €4,95.


Laat ik beginnen bij het smoky palet. Er zijn verschillende smoky paletten te koop maar ik heb gekozen voor smoky purple. 

Op het eerste oog zijn het mooie kleuren in  donkere tinten behalve dan de roze kleur. Daar had ik liever een andere donkere kleur voor in de plaats gezien. Het zijn mooie matte kleuren. Hieronder zie je de swatches.


De pigmentatie vind ik mwa...een enkele kleur heeft een goede pigmentatie maar van andere kleuren zul je veel moeten gebruiken wil je echt een mooie kleur op je ogen krijgen (al doet een lichte basis al wel veel). Zelf vind ik de laatste 3 kleuren het mooist. De donkerste kleuren. Ik denk dan ook dat ik die het meest zal gebruiken.

Save the best for last: het nude palet. Ik heb gekozen voor het ''pink nudes'' palet. Dit is een palet met 5 mooie, 
zachte kleuren.


Op het oog mooie kleuren. Het zijn allemaal lichte kleuren op de donkergrijze kleur na. Maar ook dit is op het oog een hele mooie kleur. Ik  denk dat je met dit palet een mooie, subtiele oog look kunt creëren. 


Ook hier ben ik niet kapot van de pigmentatie. Je zult wat meer product moeten gebruiken, wil je het echt goed zien. Maar ik blijf erbij: ik vind de kleuren erg mooi dus ik ga er zeker mee aan de slag!



Pluspunten:
+ Mooie kleuren
+ Goedkoop
+ Makkelijk verkrijgbaar

Minpunten:
- Pigmentatie kan beter
- Goedkoop uitziende verpakking (als je dit belangrijk vindt)

Waar te koop: 
Sommige H&M winkels 
H&M webshop: http://www.hm.com/nl/

Kosten:
€ 4,95

Dus...
Voor deze prijs mag je denk ik niet klagen. De paletten zijn in een boel kleuren verkrijgbaar zodat je verschillende looks kan creëren. Ik zeg: Doen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten